Ontwerper:
Linssen Yachts
CE:
B
Ontworpen voor zeereizen tot windkracht 8 op de schaal van Beaufort en een golfhoogte van maximaal 4 meter
Rompvorm:
Knikspant
Romp geheel nieuw gespoten in 2015
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Ingelegd met teak
Ramen:
Geanodiseerd aluminium (Gebo)
Doorvaarthoogte normaal:
3,05 m
Kruiphoogte met gestreken mast
Lengte waterlijn:
1.200 cm
Waterverplaatsing:
24 ton
Besturing:
Stuurwiel
Hydraulisch
Kiel/zwaard:
Doorlopende kiel
(dooskiel)
Opmerkingen:
Linssen Grand Sturdy 470 AC met veel extra's. Op het dek ligt teak, volledig op maat gemaakt. Door de dekverlichting wordt het interieur naar buiten doorgetrokken.
Indeling en verblijfsruimtes:
3: salon, voorcabine met v-bed en achercabine met frans-bed
Slaapplaatsen:
Vast: 4 Extra: 2
4 vaste slaapplaatsen, dinette is om te bouwen tot tweepersoonsbed.
Type interieur:
Modern, houtlook
Kersenhouten betimmering
Watertank & materiaal:
1.100 liter Kunststof
Vuilwatertank & materiaal:
220 liter Kunststof
Vuilwatertank afvoerpomp:
Watersysteem:
Druksysteem + hand
Vuilwatertank met direct-discharge. Waterdruk doormiddel van hydrofoor
Warm water:

Boiler 55 liter met 240V verwarmd via walstroom, koelsysteem hoofdmotor of via 220 volt van de generator
Aantal douches:
3
1x voorcabine, 1x achtercabine en 1x op het zwemplateau
Toiletten:
2

Elektrisch
voor- en achtercabine
TV:

Nieuwe Sony flatscreen met Digitenne
Radio/CD-speler:

Sony
Magnetron:

Siemens Microwelle plus
Koelkast & voeding:
Elektrisch
2 koelkasten, 1x met vriesvak
Verwarming:

CV
Centrale verwarming
Opmerkingen:
Ruime woonkamer met volledig ingerichte keuken. De bekleding is fris en stijlvol. Het schip voelt gezellig en comfortabel aan en heeft geen accessoires nodig om u meteen thuis te voelen. De slaapkamer in de boeg met een tweepersoonsbed en een eigen badkamer met douche en toilet. En de slaapkamer aan de achterzijde met Frans bed met eigen badkamer, toilet en douche.
U zult het comfort van thuis niet missen. De dinette kan snel worden omgebouwd voor 2 extra bedden.
Aantal identieke motoren:
2
Merk:
Volvo Penta
2x Volvo Penta
Vermogen:
2x 145 pk
145 Pk
Draaiuren:
2.250
Beide motoren
Verbruik:
4 liter/uur
Afhankelijk van gebruik 4-8 L p/motor per uur.
Keerkoppeling:
Hydraulisch ZF
Type 2e motor:
Binnenboord
Merk van de 2e motor:
Volvo Penta
Model van de 2e motor:
TAMD 41 H
Bouwjaar van de 2e motor:
2003
Aantal cilinders in de 2e motor:
6
Vermogen van de 2e motor:
145 pk
Urenteller op de 2e motor:
Draaiuren van de 2e motor:
2.250
Brandstof voor 2e motor:
Diesel
Verbruik van de 2e motor:
4 liter/uur
Start type 2e motor:
Elektrisch
Keerkoppeling 2e motor:
Hydraulisch ZF
Voortstuwing:
Schroef
5 blads
Koeling:
Indirect
Warmte wisselaar
Totale inhoud brandstoftank(s):
1.760 liter
Materiaal brandstoftank:
Staal
Meetinstrumenten:
Complete Volvo Penta dashboard, op binnen- en buitenstuurstand
Brandstoftankmeter:
2x VDO
Toerenteller:
2x Volvo Penta
Oliedrukmeter:
2x Volvo Penta
Temperatuurmeter:
2x Volvo Penta
Accu:

5 Victron AGM accu's nieuw 2018
Acculader:

Mastervolt Mass 12/60
Dynamo:

2x ca. 65 Amp/h
Generator:
Onan
9,5 kVa, in geluidsdichte kast
Omvormer:
1.800 Watt
Xantex
Voltmeter:

2x Volvo Penta
Opmerkingen:
De Volvo-Penta diesel motoren met watergesmeerde schroefassen zijn de stuwende kracht van dit schip. De elektrische boegschroef maakt het schip zeer gebruiksvriendelijk en compleet. Het schip heeft een drinkwatersysteem met een schoonwatertank van 1100 liter en een gescheiden vuilwatersysteem met een zwartwatertank van ca. 220 liter.